Reklamní taška by podle průzkumu potěšila každou ženu.

Určitá reklamní společnost udělala mezi lidmi anketu. Procházeli ulice města a ptali se lidí různého věku na pár jednoduchých otázek. Byli mezi nimi maminky s kočárky, ženy spěchající z práce, studenti a odrostlé děti, muži vracející se ke svým rodinám ze zaměstnání i důchodci, prostě spektrum bylo opravdu široké. Dotaz první byl prostý. Jestli rádi dostávají drobné dárečky. Prakticky všichni odpověděli kladně. Ano, i drobná pozornost potěší, je milé, že je někdo obdaruje. Dotaz druhý zněl, jestli jim vadí, že předmět je reklamní, nese logo firmy, která si prostřednictvím tohoto malého dárečku vlastně dělá reklamu. Ne, nevadí. Prostě je to milé, potěší to.

tašky

Aby anketa nikoho neotrávila, třetí otázka byla otázkou poslední. Všichni tito lidé dostali na výběr, jaký drobný předmět by je nejvíce potěšil. Zatímco děti jásaly nad pastelkami a tužkami, studenti si většinou vybírali klíčenky, mužským to bylo jedno, nicméně stvrzovali, že je potěší opravdu i drobnost, tak naprostá většina maminek i žen v produktivním i důchodovém věku by jasně volila tašku.

taška

Taška je prostě nezbytnou součástí každé ženy, každá se musí zastavit v obchodě a udělat nákup. I když na větší nákupy odjíždí celá rodina většinou pospolu do nějakého většího supermarketu, tak denní nákupy jako pečivo, nějaký salám a sýr obstarávají ženy denně. Taková taška se hodí vždycky. Bude prostě v kabelce a pořád k dispozici. Ať mladé maminky, nebo ženy starší, prostě často vyrazí na nákup a až v obchodě jim dojde, že s sebou žádnou tašku nemají. Takže buď ponesou rohlíky pouze v pytlíku, nebo koupí igelitku. Takhle by si prý reklamní tašku s potiskem promotextil.cz uložily nastálo v kabelce a byla by pro ně záchranou pokaždé, když do obchodu přijdou bez své obvyklé nákupní tašky. Pokud tedy přemýšlíte, který promo dárek nakoupíte pro své klienty, s taškami budete mít zaručený úspěch u všech svých klientek.