PR články musí dávat jasný smysl

PR články byly vždy předmětem internetového marketingu a reklamy. Pokud hledáte odborníky, kteří kromě precizní SEO optimalizace zvládnou vytvořit poutavé a hlavně efektivní PR články, pak bude SEOlight s.r.o. vaší jasnou volbou. Specialisté vytvářející originální, čtivé a pro vyhledávače optimalizované PR články se nazývají copywriteři. Dokážou zpracovat jasně dané téma do jednoho článku, který své čtenáře nebude nudit, ale naopak je přiměje rozkliknout obsah, který tento článek bude skrývat.

Originalita se velmi cení

Ačkoliv existují způsoby, kterými lze vytvářet stovky a tisíce podobných PR článků, které by se daly uplatňovat při SEO optimalizaci, není vhodné tyto způsoby používat. Například Google totiž poměrně přísně penalizuje duplicitní obsah na internetu, což je pro zvýšení návštěvnosti určitého webu zcela kontraproduktivní. Mnohem lepší volbou jsou tedy PR články tvořené copywritery, které mají nejenom originální obsah, ale také se příjemně čtou a také člověka načerpají novými informacemi. SEOlight s.r.o. v současné době uplatňuje dva typy PR článků, a to:

Revoluční PR články – Starší, avšak stále hojně využívaný typ článků, který lze publikovat ve velkém množství bez rizika duplicity a ztráty efektivity.
Tematické PR články – Vylepšené články, které jsou zpracovávány na konkrétní téma a uplatňují se v tematických magazínech, online časopisech anebo blozích. Svým konkrétním zaměřením vynikají zvýšenou efektivitou oproti revolučním PR článkům.

SEOlight s.r.o. si zakládá na kvalitě i kvantitě zpracovaných PR článků, což však neznamená, že PR články nejsou kvalitní, čtivé a originální. Právě tyto vlastnosti jsou pro úspěšnost článků ty zcela nejdůležitější, a proto není možné zanedbat ani jeden faktor. Pokud chcete svůj web dostat na své příčky cílenou SEO optimalizací, bez PR článků se zkrátka neobejdete.