Máte zájem o propagaci výroby dámského spodního prádla a plavkové módy? Je v tom kus erotiky, to je pravda, ovšem jedná se o sexuální podnět velmi jemný a nevtíravý. Na rozdíl od mnoha vysloveně erotických zdrojů je toto velice rafinovaný a přitom okouzlující a atraktivní způsob, jak nabídnout lidem krásné oděvní výrobky a zároveň zdůraznit ladnost křivek ženského těla. V současné době lze objednávat plavky a spodní prádlo pohodlně přes Internet, stačí zalistovat ve vhodném e-shopu a vložit do košíku vybrané modely, ale přece jen to něco postrádá. Schází tomu ten pocit listování v papírovém katalogu, který předčí jakékoli elektronické zdroje. Podobné je to i s knihami, je totiž propastný rozdíl mezi knihou tištěnou a elektronickou, mít knihu v ruce s papírovými listy je zkrátka k nezaplacení.
Chcete-li tedy prodávat a propagovat tyto nádherné a vzrušivé výrobky, mohli byste požádat o grafické zpracování a tisk propagačního materiálu – letáků či katalogů grafické studio ze Zlína Imperial media. Brzy zjistíte, že se dnes katalogy zboží běžně tisknou a rozesílají lidem do poštovních schránek. Kdyby to skutečně nefungovalo a nemělo význam, už dávno by tento způsob propagace zanikl.
Důležité je oslovit veřejnost nejen samotným zbožím, ale také grafickou úpravou tiskového materiálu, vhodnou volbou manekýn a samozřejmě profesionálními fotografiemi, které oslovují zákazníky s pozorností na detail – na střih, materiál a kontrast textilií vůči jemné ženské pokožce a pleti. Zkušený fotograf si dobře uvědomuje, jak zásadní vliv mají polohy těla při fotografování plavek, někdy stačí decentní poklek, prohnutí páteře, ruka za hlavou a víření vlasů, abyste oslovili zákazníka mnohem lépe, než když bude modelka stát na prkně jako zařezaná, a k tomu bez úsměvu, jako kdyby vám chtěla říci, že jí život vůbec nebaví.